دلم از خیلی روزا با کسی نیست...

متن مرتبط با «خيلي خوبي» در سایت دلم از خیلی روزا با کسی نیست... نوشته شده است

خیلی خوب...

  • نیلوبلاگ

    در لحظه آهنگ good داره تو سرم میزنه!! امروز صحبت با خونواده(به خصوص بابام) باعث شد خیلی آروم بگیرم و از خیلی تصمیما دست بکشم!! یه جورایی حالم خیلی خوبه...! یه خواب خیلی بد دیدم...ولی الان حالم خوبه! حسابی آروم گرفتم!!! امیدوارم این احساساتم موندگار باشه! کهربا ندارم...الان موندم پایین و دارم دورهمی میبینم!! واقعا پایین خیلی خوش میگذره ولی یکسره عین منزویا تکی بالا میشینم!! اما آخه کهربا مونده...اونو چیکار کنم؟! ایده پردازیا در موردش خیلی بهم کیف میده!!! خلاصه که good good good...! در حال حاضر دا...

    ادامه مطلب