دلم از خیلی روزا با کسی نیست...

متن مرتبط با «cheer up baby i love you» در سایت دلم از خیلی روزا با کسی نیست... نوشته شده است

cheer up baby...

  • نیلوبلاگ

    هروقت این آهنگو گوش میدادم دلم میگرفت... ولی کم کم در مقابلش واکسینه شدم! آهنگ خیلی شادیه ولی عجیب منو بهم میریزونه!! واقعا برام سخته...نمیگم سرشار از استعدادم.. ولی با اون نیمچه استعداد و تلاشم منم میتونستم!!! اما انگار سرنوشت دوست نداشت... کاش هیچوقت باهاشون آشنا نمیشدم!! روزی هزار بار این جمله مستقیم و غیر مستقیم توی سرم میپیچه! این ویژگی من واقعا عجیبه...وقتی یه آهنگی حالمو خراب میکنه یا خاطره ی بدی باهاش دارپ رو اینقدر گوش میدم تا بهش عادت کنم و حتی گاهی وقتا بهش علاقمند بشم! مریم در حال حس...

    ادامه مطلب